secretar general
numit prin Dispoziţia primarului Nr.15/2020
>>> Cerere solicitare informaţii publice (.doc)
>>> Reclamație administrativă – răspuns negativ (.doc)
>>> Reclamație administrativă – neprimire informații în termen legal (.doc)
Modalităţile de contestare sunt stipulate în legea 544 din 12 octombrie 2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public:
ART. 21
Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere şi atrage răspunderea disciplinară a celui vinovat.
Împotriva refuzului prevăzut la alin. (1) se poate depune reclamaţie la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă de către persoana lezată.
Dacă după cercetarea administrativă reclamaţia se dovedeşte întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei şi va conţine atât informaţiile de interes public solicitate iniţial, cât şi menţionarea sancţiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.
ART. 22
În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7.
Instanţa poate obliga autoritatea sau instituţia publică să furnizeze informaţiile de interes public solicitate şi să plătească daune morale şi/sau patrimoniale. Hotărârea tribunalului este supusă recursului. Decizia Curţii de apel este definitivă şi irevocabilă.
Atât plângerea, cât şi apelul se judecă în instanţă în procedură de urgenţă şi sunt scutite de taxa de timbru.
ART. 7
Autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia să răspundă în scris la solicitarea informaţiilor de interes public în termen de 10 zile sau, dupa caz, în cel mult 30 de zile de la înregistrarea solicitării, în funcţie de dificultatea, complexitatea, volumul lucrărilor documentare şi de urgenţa solicitării. În cazul în care durata necesară pentru identificarea şi difuzarea informaţiei solicitate depăşeste 10 zile, răspunsul va fi comunicat solicitantului în maximum 30 de zile, cu condiţia înştiinţării acestuia în scris despre acest fapt în termen de 10 zile.
Refuzul comunicării informaţiilor solicitate se motivează şi se comunică în termen de 5 zile de la primirea petiţiilor.
Solicitarea şi obţinerea informaţiilor de interes public se pot realiza, dacă sunt întrunite condiţiile tehnice necesare, şi în format electronic.
>>> LEGE Nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
>>> GHID PRACTIC PENTRU ACCESUL LA INFORMAŢIILE DE INTERES PUBLIC
Pentru beneficii suplimentare pentru sănătate, ei pot crește activitatea fizică aerobă de intensitate moderată la mai mult de 300 de minute sau pe cea viguroasă la mai mult de 150 de minute sau o combinație echivalentă de activitate fizică de intensitate moderată și viguroasă pe parcursul săptămânii.
comunicat de presa.doc (121,00 KB) data: 02-09-2024 utilizator: 1
zilnic un pas in plus pentru sanatate.pdf (159,63 KB) data: 02-09-2024 utilizator: 1
ghid preventie.pdf (211,17 KB) data: 02-09-2024 utilizator: 1
beneficii activitati fizice la adulti.pdf (611,95 KB) data: 02-09-2024 utilizator: 1
beneficii activitati fizice la tineri.pdf (784,63 KB) data: 02-09-2024 utilizator: 1
beneficii activitati fizice la copii.pdf (978,28 KB) data: 02-09-2024 utilizator: 1
Ghidul autorităţilor publice pentru accesul publicului la informaţia de mediu
Ordinul ministrului mediului, apelor şi pădurilor nr. 1608/2024 privind aprobarea Ghidului autorităţilor publice pentru accesul publicului la informaţia de mediu
https://returosgr.ro/documente-comercianti
modificari_legislative_sistemul_de_garantie_returnare.doc (110,50 KB) data: 12-08-2024 utilizator: 1
ghid privind gestionarea speciei invazive AMBROZIA
poster - Program pilot de implicare a publicului în activitatea de eradicare/ control a unor specii invazive
Boala se transmite în principal prin contact direct.
Mortalitatea în cazul animalelelor infectate poate ajunge la 70%.
Boala a fost depistată într-o fermă de ovine din județul TULCEA pentru prima data in Romania.
afis DSV - mediatizare pesta micilor rumegatoare.pdf (574,06 KB) data: 22-07-2024 utilizator: 1
RESTRICTII CIRCULATIE.pdf (13,06 KB) data: 22-07-2024 utilizator: 1
Plan de masuri combatere focar.pdf (40,13 KB) data: 22-07-2024 utilizator: 1
incepand cu data de 1 iulie 2024 se modifica graficul de ridicare a gunoiului
la nivelul comunei Ostrov dupa cum urmeaza:
Deseurile menajere (tomberoanele de 120 litri) se vor colecta
SAPTAMANAL in ziua de marti, incepand cu data de 02.07.2024;
Deseurile reciclabile se vor colecta LA 2 SAPTAMANI, in ziua de miercuri,
incepand cu data de 03 .07.2024;
Graficul colectarii deseurilor reciclabile este urmatorul :
MIERCURI 03 IULIE 2024;
MIERCURI 17 IULIE 2024;
MIERCURI 31 IULIE 2024;
MIERCURI 14 AUGUST 2024;
MIERCURI 28 AUGUST 2024;
MIERCURI 11 SEPTEMBRIE 2024;
MIERCURI 25 SEPTEMBRIE 2024;
MIERCURI 09 OCTOMBRIE 2024;
MIERCURI 23 OCTOMBRIE 2024;
MIERCURI 06 NOIEMBRIE 2024;
MIERCURI 20 NOIEMBRIE 2024;
MIERCURI 04 DECEMBRIE 2024;
MIERCURI 18 DECEMBRIE 2024;
PRIMARIA OSTROV
ANUNT COLECTARE DESEURI MENAJERE_RECICLABILE.pdf (498,37 KB) data: 26-06-2024 utilizator: 110
Boli la grau.pdf (613,91 KB) data: 26-05-2024 utilizator: 1
Boli la mar.pdf (646,13 KB) data: 26-05-2024 utilizator: 1
Daunatorii culturilor de paioase.pdf (627,10 KB) data: 26-05-2024 utilizator: 1
Anunt-tragere la sorţi.docx (13,39 KB) data: 08-05-2024 utilizator: 1
rezultat tragere la sorti.pdf (273,36 KB) data: 11-05-2024 utilizator: 1
PROCES VERBAL COMPLETARE BEC OSTROV.pdf (135,82 KB) data: 20-04-2024 utilizator: 1
Art. 96 (1)Constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 6500 lei (RON) la 7000 lei (RON) pentru persoane fizice, şi de la 25000 lei (RON) la 30000 lei (RON) pentru persoane juridice, încălcarea următoarei prevederi legale:
- obligaţia proprietarilor şi deţinătorilor de terenuri cu titlu sau fără titlu, de a nu arde miriştile, stuful, tufărişurile sau vegetaţia ierboasă, fără acceptul autorităţii competente pentru protecţia mediului şi fără informarea în prealabil a serviciilor publice comunitare pentru situaţii de urgenţă;
informareOUG195.pdf (148,27 KB) data: 01-03-2024 utilizator: 1
Valoare proiect: 781.899,02 lei
Perioada de implementare: 16 luni
Data începere proiect: 09.08.2023/data semnării contractului de finanțare 08.08.2023
Data finalizare proiect: max.31.12.2024
Cod proiect: F-PNRR-Dotari-2023-2967
Date de contact: Manager de proiect: MEHEDINTU MARIAN
Comunicat de presa PNRR C15-digitalizare Scoli.docx (56,22 KB) data: 26-09-2023 utilizator: 110